Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě

U každého zboží je uvedeno jestli je skladem. Jelikož provozujeme dvě kamenné prodejny nelze vyloučit, že se nějaké zboží vyprodá zároveň s Vaší objednávkou. Objednávky se vyřizují pouze v pracovní dny. Každé zboží před odesláním kontrolujeme a zkoušíme - musíme tedy rozdělat originální obal.

Zboží zde budeme průběžně doplňovat. Prosím omluvte možné nepřesnosti - v dodávaném sortimentu - to nelze zcela vyloučit. Zdají-li se Vám cena, nebo informace o zboží podezřelé, raději nám před objednávkou napište, nebo zavolejte. Změna cen vyhrazena.

Platné od 20.2.2021              TEXT, FOTO A OBSAH JE MAJETKEM FIRMY TYMOS

Zboží posíláme pouze po ČR a veškeré platby musí být v rámci ČR.

Kupní smlouva  *   Reklamace  * Vrácení zboží 

Storno  *  Poradenství  *  Návody  *  Servis 

Doprava a odběr  *  Slevy  *  Zaokrouhlování 

Ceny a poplatky   *  Objednávka

Reklamace oprav  *  Ostatni  *  Dily

* Ochrana osobních dat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Reklamace oprav:

Na veškeré prováděné opravy (pozáruční) platí zákonná záruka 3 měsíce od převzetí z opravy, na dodaný materiál platí zákonná záruka, stanovená pro daný druh zboží!
U záručních oprav přestává záruční doba běžet, v případě uznané reklamace, dnem převzetí do opravy. Záruční doba se pak prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v opravě. Byl-li kupující uvědoměn o dokončení záruční opravy, je povinen opravené zboží z opravy vyzvednout. Lhůta pro prodloužení záruky končí dnem, kdy byl zákazník povinen opravené zboží převzít.
Dojde-li k výměně zboží pro neodstranitelné vady, začíná běžet nová záruční lhůta dnem převzetí vyměněného zboží.

ZPĚT

 Kupní smlouva  *   Reklamace  * Vrácení zboží  *  Storno  *  Poradenství  *  Návody  *  Servis  * Doprava a odběr  *  Slevy  *  Zaokrouhlování  * Ceny a poplatky  *  Objednávka * Reklamace oprav  *  Ostatni  *  Dily

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Objednávka:

Zboží posíláme pouze po ČR a veškeré platby musí být v rámci ČR.

Vaše objednávka se stává závaznou po jejím přijetí správcem e-shopu.
Prosím vezměte na vědomí, že ceny v internetovém obchodě jsou nižší, jelikož při prodeji touto formou jsou nižší i naše náklady. Nevyžadujte proto stejné ceny při nákupu v našem kamenném obchodě, kde Vás obsluhují prodavači. Musíte si předem rozmyslet, zda chcete mít nižší cenu, nebo odborný výklad prodavače, který se Vám bude věnovat. Princip internetových obchodů na celém světě je naprosto stejný, od nás navíc zboží nikdy neodejde bez důkladné kontroly.
Pokud v obchodě nenajdete to, co potřebujete,
napište nám.

Pokud zákazník ve své objednávce uvede dodatek nebo odchylku, ve které požaduje například jinou barvu zboží než nabízíme,  můžeme objednávku odmítnout.

Omlouváme se Vám předem za možné chyby, jsme jen lidé a skladové údaje nelze v množství zboží, které prodáváme, stoprocentně uhlídat. Obrázky v našem obchodě se mohou lišit od skutečnosti jsou pouze ilustrativní.
Vás prosíme o důslednou kontrolu údajů, které do objednacího formuláře napíšete. Do objednacího formuláře je nutné uvést telefon i e-mail (případně jiné spojení) abychom mohli Vaši objednávku ověřit. Nemůžeme zaručit při Vašem špatném zadání kontaktních údajů 100%odvedení naší práce - nejsme vědmy a záleží pouze na prodavači, zda Vás bude chtít i podle Vámi špatně zadaných údajů dopátrat. Nezlobte se na nás za Vaše chyby. Děkujeme
Pro přepravní službu, která Vám zboží poveze, je telefon nutný, jinak Vás nemohou kontaktovat! Pokud jste tuzemský a slovenský zákazník, pište údaje ČESKY (SLOVENSKY), tedy s diakritikou! Budeme rádi, když nám převzetí zboží potvrdíte mailem. Pokud se totiž zásilka někde zatoulá, zjistíme to až když nám nepřijde platba a to někdy trvá i víc než dva týdny! Děkujeme.

 ZPĚT

 Kupní smlouva  *   Reklamace  * Vrácení zboží  *  Storno  *  Poradenství  *  Návody  *  Servis  * Doprava a odběr  *  Slevy  *  Zaokrouhlování  * Ceny a poplatky  *  Objednávka * Reklamace oprav  *  Ostatni  *  Dily

 

 

 

 

 

 

 

 

Ceny, DPH a poplatky za elektroodpad:

Zboží posíláme pouze po ČR a veškeré platby musí být v rámci ČR.

Všechny maloobchodní ceny jsou uvedeny včetně DPH!
V zobrazovaných cenách zboží jsou započítány poplatky za ELEKTROODPAD - Tento poplatek za Vás platíme my.

 ZPĚT

 Kupní smlouva  *   Reklamace  * Vrácení zboží  *  Storno  *  Poradenství  *  Návody  *  Servis  * Doprava a odběr  *  Slevy  *  Zaokrouhlování  * Ceny a poplatky  *  Objednávka * Reklamace oprav  *  Ostatni  *  Dily

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zaokrouhlování:

Všechny ceny v internetovém obchodě jsou odvozeny z našich maloobchodních cen, které jsou (a vždy byly) zaokrouhleny i po započtených slevách na celé koruny. Zrušení platidel 0,10 a 0,20 Kč nemá tedy žádný vliv na námi uváděné ceny.
Změna cen vyhrazena!
Na základě Vaší objednávky Vám V PRACOVNÍ DOBĚ, pokud možno okamžitě, sdělíme přesnou cenu konkrétního zboží a možný termín dodání. K tomu poznámka: Zázraky bohužel neumíme a ani je neslibujeme!
Krátkodobé akční slevy najdete přímo na první stránce obchodu, jako Akce, Slevy, Výprodeje!

ZPĚT

 Kupní smlouva  *   Reklamace  * Vrácení zboží  *  Storno  *  Poradenství  *  Návody  *  Servis  * Doprava a odběr  *  Slevy  *  Zaokrouhlování  * Ceny a poplatky  *  Objednávka * Reklamace oprav  *  Ostatni  *  Dily

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Slevy:

Obecně platí, že při nákupu přes internet poskytujeme podle druhu zboží slevu proti našim běžným cenám.
V některých případech jsou slevy pro organizace poskytovány i přímo výrobci, takže se vždy napřed ptejte na aktuální cenu!
Upozorňujeme, že u pianin, klavírů, digitálních varhan i některého dalšího zboží může být, dle typu, dodací lhůta i několik měsíců! V těchto případech vyžadujeme od zákazníka potvrzení písemné kupní smlouvy a zálohovou platbu!
Slevy nelze sčítat, máte-li např. zákaznickou slevu na základě odběru zboží u nás apod., obdržíte vždy tu slevu, která je pro Vás výhodnější!

ZPĚT

 Kupní smlouva  *   Reklamace  * Vrácení zboží  *  Storno  *  Poradenství  *  Návody  *  Servis  * Doprava a odběr  *  Slevy  *  Zaokrouhlování  * Ceny a poplatky  *  Objednávka * Reklamace oprav  *  Ostatni  *  Dily

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Doprava a převzetí zboží kupujícím:

Drobnosti jako struny a podobně Vám zašleme na dobírku poštou, nebo přepravní službou (je možná i platba předem, variabilní symbol obdržíte automaticky při zadání způsobu platby .
Převodem na účet ušetříte platbu za dobírku , což je zajímavé hlavně u zboží s nízkou cenou.

Zjistíte-li při přebírání zboží jakékoliv poškození obalu, vždy trvejte na otevření zásilky přímo dopravcem. Zjistíte-li poškození zboží dodatečně, doporučujeme co nejdříve kontaktovat přepravce, který vám zboží přivezl, je za zboží odpovědný. Obzvláště pečlivě prosím prohlížejte kytary, mandolíny apod. doporučujeme i poklepem na horní a spodní desku nástroje zkontrolovat, zda nejsou uvolněná žebra. !!! U těchto nástrojů je velké riziko poškození dopravou, i když na přepravním obalu není viditelné !!!
 

Zboží posíláme pouze po ČR a veškeré platby musí být v rámci ČR.

Ceny dopravy se vzhledem k častým změnám dozvíte při kroku 1 vytváření objednávky:

Česká pošta v ČR - BALÍK NA POŠTU - DO RUKY:
- Balík na poštu - ZDE JE NUTNÉ UVÉST DO REGISTRACE MOBILNÍ TELEFON!!! Bez čísla na mobilní telefon nelze balík zaslat na poštu, ale pouze do ruky.

GLS v ČR :
ZDE JE NUTNÉ UVÉST DO REGISTRACE MOBILNÍ TELEFON!!!

Zásilkovna v ČR :
ZDE JE NUTNÉ UVÉST DO REGISTRACE MOBILNÍ TELEFON!!!

  

UPOZORNĚNÍ: Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb.) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude již expedovaná objednávka zaslaná zákazníkem vyzvednuta, bude v každém případě požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami.

Náklady fakturované v případě nevyzvednutí zboží: poštovné, balné, náklady na vybalení zásilky.

*******************************************************************************

ZPĚT

 Kupní smlouva  *   Reklamace  * Vrácení zboží  *  Storno  *  Poradenství  *  Návody  *  Servis  * Doprava a odběr  *  Slevy  *  Zaokrouhlování  * Ceny a poplatky  *  Objednávka * Reklamace oprav  *  Ostatni  *  Dily

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Storno objednávky - odstoupení od smlouvy:

Kupující může stornovat objednávku, pokud ještě zboží není předáno přepravní službě. Je-li již zboží odesláno, je povinen je řádně převzít a zaplatit.
Vyhrazujeme si právo nevyřídit objednávku při podezření na trestný čin podvodu (např. pokus o úmyslné poškození třetí osoby vystavením objednávky na někoho jiného) nebo při pokusu objednání z jiné země než v rámci ČR. Právě tak nebude běžným způsobem vyřízena žádná další objednávka nesolidního zákazníka, který si u nás objedná zboží a zásilku bezdůvodně nepřevezme. V těchto případech vyřídíme další objednávku pouze pokud bude zboží zaplaceno předem!
Zaplatí-li kupující zálohu, nebo platbu předem a nejsme schopni objednávku z jakýchkoliv důvodů vyřídit v dohodnutém termínu, platbu samozřejmě okamžitě vracíme, pokud nedojde k jiné dohodě, např. ke změně termínu nebo obsahu objednávky. Pro objednávky přímo u zahraničních výrobců platí zvláštní režim (v konkrétních případech je nutné osobní jednání)!

Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

 Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího.

V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

 

 ZPĚT

 Kupní smlouva  *   Reklamace  * Vrácení zboží  *  Storno  *  Poradenství  *  Návody  *  Servis  * Doprava a odběr  *  Slevy  *  Zaokrouhlování  * Ceny a poplatky  *  Objednávka * Reklamace oprav  *  Ostatni  *  Dily

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vrácení zboží:


Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má kupující spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně ( stačí e-mailem, běžnou formou ) nebo vzorovým formulářem ZDE a uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla prodejního dokladu, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Pokud se zákazník takto rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, ideálně v původním obalu, včetně záručního listu, návodu a veškerého dodaného příslušenství zaslat zpět na adresu: Hudebniny Most, Moskevská 3336, Most 43401. Zákazník nemůže vrátit zboží, které se rychle kazí nebo zastarává ani zboží, u kterého porušil hygienický obal (například vybalil filtrační vložku z obalu). Po obdržení takto vráceného zboží bude zákazníkovi cena zboží navrácena způsobem, na kterém se obě strany dohodnou.
Peníze budou zaslány bud´to složenkou České pošty anebo na účet. Kupující hradí cenu této služby (30 Kč).
Kupujícímu budou vráceny pouze peníze za zboží a dopravu, nikoli za poštovné, které zákazník zaplatí za vrácení zboží a to v případě, že zákazník vrátí celou objednávku. V případě vrácení pouze části objednávky nebude vrácena částka za dopravu zboží k zákazníkovi.

 ZPĚT

 Kupní smlouva  *   Reklamace  * Vrácení zboží  *  Storno  *  Poradenství  *  Návody  *  Servis  * Doprava a odběr  *  Slevy  *  Zaokrouhlování  * Ceny a poplatky  *  Objednávka * Reklamace oprav  *  Ostatni  *  Dily

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reklamace a záruka:

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu: Tymos Servis s.r.o., Budovatelů 93-94, Most 43401 nebo osobně na pobočku Hudebních nástrojů
3) do zásilky přidejte list s důvody reklamace, vaši adresu
4) do zásilky přidejte doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Je nutné dodržet všechny body postupu reklamace, jinak se vystavujete riziku prodloužení Vaší reklamace o dobu dohledání Vašich nedodaných dokladů. Vaše korespondence musí být čitelná a psaná tiskacím písmem, aby vše mohl technik přečíst - pokud technik musí luštit něčí rukopis, nezbývá mu čas na opravy a technik je placen za práci a ne luštění.
My také dodáváme všechny doklady čitelné.
Děkujeme
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, jak to bude možné. Nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou, budou-li dodrženy všechny body reklamace.

Při uplatnění reklamace je zákazník povinen doručit reklamované zboží balení odpovídajícím ochraně zboží, včetně manuálu, dokumentace, dodacího listu a faktury prodávajícímu.
Při neoprávněné reklamaci je zákazník povinen uhradit náklady vzniklé řešením této reklamace. Oprava v záruční době je bezplatná.


Chyby anebo poškození, které zaviní zákazník anebo námi  nepověřená třetí osoba neodborným zacházením anebo neodbornou montáží, jako i použitím nevhodného příslušenství anebo změnou originálních častí, jsou ze záruky vyloučené. Oprávnění na záruku zaniká i v případě, že k závadě došlo mechanickým poškozením výrobku, provozováním výrobku v nevhodných podmínkách (prašné, vlhké prostředí, chemicky agresivní, v silném magnetickém poli atd.), nebo pokud byl proveden zásah do výrobku jinou než oprávněnou osobou (autorizovaným servisem). Ze záruky jsou také vyňaté vady způsobené živelnou pohromou a nesprávným napájecím napětím.

Přirozené opotřebení je ze záruky vyloučené.

 PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

1.1.      Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

1.2.      Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

1.2.1.   má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

1.2.2.   se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

1.2.3.   zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

1.2.4.   je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti

1.2.5.   zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

1.3.      Ustanovení uvedená v čl. 1.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

1.4.      Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

1.5.      Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání

1.6.      Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

 

 ZPĚT

 Kupní smlouva  *   Reklamace  * Vrácení zboží  *  Storno  *  Poradenství  *  Návody  *  Servis  * Doprava a odběr  *  Slevy  *  Zaokrouhlování  * Ceny a poplatky  *  Objednávka * Reklamace oprav  *  Ostatni  *  Dily

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kupní smlouva:

Výňatky z občanského zákoníku, upravující podmínky prodeje zboží na dálku.
§ 52
(1) Spotřebitelskými smlouvami jsou smlouvy kupní, smlouvy o dílo, případně jiné smlouvy, upravené v části osmé tohoto zákona, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.
(2) Dodavatelem je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
(3) Spotřebitelem je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
§ 53
(1) Pro uzavření smlouvy mohou být použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují uzavřít smlouvu bez současné fyzické přítomnosti smluvních stran. Prostředky komunikace na dálku se rozumí prostředky, s výjimkou písemného styku, provozované podnikatelem, k jehož předmětu činnosti náleží poskytování jednoho nebo více prostředků komunikace na dálku, zejména neadresovaný tisk, adresovaný tisk, typový dopis, reklama v tisku s objednávkovým tiskopisem, katalog, telefon s (lidskou) obsluhou, telefon bez (lidské) obsluhy (automatický volací přístroj, audiotext), rozhlas, videotelefon (telefon s obrazovkou), videotext (mikropočítač a televizní obrazovka), elektronická pošta, faxový přístroj, televize (televizní nákup, teleshopping).
(2) Prostředky komunikace na dálku umožňující individuální jednání mohou být použity jen tehdy, jestliže spotřebitel jejich použití neodmítl. Pouze s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele mohou být použity automatické telefonní systémy bez (lidské) obsluhy a faxové přístroje.
(3) Při použití prostředků komunikace na dálku musí být obsahem návrhu informace nutné k uzavření smlouvy ve smyslu obecných náležitostí smlouvy upravených v této části a podstatných náležitostí smlouvy stanovených v části osmé zákona. Tyto informace musí být poskytnuty určitým a srozumitelným způsobem s přihlédnutím k zásadám dobré víry a k ochraně osob, zejména nezletilých nebo spotřebitelů.
(4) Při jednání prostřednictvím některého prostředku komunikace na dálku musí být spotřebiteli s dostatečným předstihem před uzavřením smlouvy poskytnuty zejména tyto informace:
a) obchodní jméno a identifikační číslo dodavatele, sídlo právnické osoby a bydliště v případě fyzické osoby (najdete zde),
b) název a hlavní charakteristiky zboží nebo služeb,
c) cena zboží nebo služeb včetně všech poplatků,
d) náklady na dodání - při dodání zboží v ČR jsou součástí vaší objednávky, u zahraničních dodávek dostanete předem kalkulaci dopravného.
e) způsob platby, dodání nebo plnění
f) poučení o právu na odstoupení, s výjimkou případů podle odstavce 7
g) náklady na použití komunikačních prostředků na dálku
h) doba, po kterou zůstává nabídka nebo cena v platnosti
(5) Po uzavření smlouvy při použití prostředků komunikace na dálku, nejpozději však před plněním musí být spotřebiteli písmeně poskytnuty tyto informace:
a) Obchodní jméno a identifikační číslo dodavatele, sídlo právnické osoby a bydliště v případě fyzické osoby (najdete zde),,
b) informace o podmínkách a postupech pro uplatnění práva odstoupit od smlouvy (7),
c) informace o službách po prodeji a o zárukách,
d) podmínky pro zrušení smlouvy, pokud není určena doba platnosti nebo platnost je delší než 1 rok.
(6) Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění. V případě, že dodavatel nepředal spotřebiteli informace, které je povinen předat písemně nebo jiným obdobným způsobem podle ustanovení odstavců 4 a 5, činí tato lhůta pro odstoupení 3 měsíce od převzetí plnění. Jestliže však jsou informace řádně předány v jejím průběhu, dochází k ukončení tříměsíční lhůty a počíná od té doby běžet lhůta čtrnáctidenní.
Poznámka k bodu 6: Dovezeme-li Vám nástroj my a předáme osobně včetně předvedení, nelze to považovat za nákup na dálku!
(7) Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit podle odstavce 6 od smluv:
a) na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
b) na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
c) na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
d) na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal, (vztahuje se i na jakékoliv CD, diskety nebo jiná media se SW, ovladači apod. dodaná jako součást nástroje. V případě porušení jejich obalu již nelze vrátit ani nástroj, či zařízení, jehož jsou součástí!!!
e) na dodávku novin, periodik a časopisů,
f) spočívajících ve hře nebo loterii.
(8) Poskytuje-li dodavatel plnění spotřebiteli bez objednávky, není spotřebitel povinen dodavateli jeho plnění vrátit ani jej o tom vyrozumět.

 

ZPĚT

 Kupní smlouva  *   Reklamace  * Vrácení zboží  *  Storno  *  Poradenství  *  Návody  *  Servis  * Doprava a odběr  *  Slevy  *  Zaokrouhlování  * Ceny a poplatky  *  Objednávka * Reklamace oprav  *  Ostatni  *  Dily

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Servis:

Na všechno námi prodávané zboží je zajištěn jak záruční, tak pozáruční servis. Dotazy Vám kdykoliv sdělíme na základě Vašeho požadavku.

ZPĚT

 Kupní smlouva  *   Reklamace  * Vrácení zboží  *  Storno  *  Poradenství  *  Návody  *  Servis  * Doprava a odběr  *  Slevy  *  Zaokrouhlování  * Ceny a poplatky  *  Objednávka * Reklamace oprav  *  Ostatni  *  Dily

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Návody k obsluze:

Nejsme dodavateli českých návodů k nástrojům a zařízením koupeným v jiných obchodech nebo dovezených ze zahraničí. Uvědomte si prosím, že i na překlady se vztahují autorská práva a dovozci za ně musí zaplatit nemalé částky. I po vstupu do EU se nic nemění na tom, že český návod je součástí dodávky nástroje, jen je-li nástroj zakoupen v ČR! Je dobré si tedy případný "výhodný dovoz" předem rozmyslet, ceny značkových hudebních nástrojů jsou v celé EU prakticky stejné.

Ke všem námi dodávaným nástrojům máme české návody, může se ovšem stát, že u nejnovějších typů ještě neexistuje překlad. V takovém případě vždy zasíláme český návod dodatečně a pokud je to možné, zákazník obdrží alespoň provizorně návod od podobného předchozího typu. V některých případech jsou návody dodávány v elektronické podobě *.pdf! Nežádejte od nás prosím zasílání českých návodů k nástrojům zakoupeným u jiných prodejců nebo v zahraničí!
 

ZPĚT

 Kupní smlouva  *   Reklamace  * Vrácení zboží  *  Storno  *  Poradenství  *  Návody  *  Servis  * Doprava a odběr  *  Slevy  *  Zaokrouhlování  * Ceny a poplatky  *  Objednávka * Reklamace oprav  *  Ostatni  *  Dily

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Poradenství:

Poradenská činnost je zdarma pouze pro u nás registrované zákazníky!!! Prosím nepleťte si servis s poradenskou službou pro zákazníky jiných prodejců, na to skutečně nejsme vybaveni. Jsme samostatným ekonomickým subjektem, servisní činnost je prováděna na základě smluv s dovozci nebo výrobci. S ostatními prodejci nemáme nic společného! Každý prodejce musí být schopen vysvětlit Vám ovládání toho, co Vám prodal, u autorizovaného prodejce je to dokonce jeho smluvní povinnost. Pokud ne, doporučujeme změnit obchodníka.

Pro zákazníky u nás evidované nebo právě nakupující je poradenská služba zdarma (osobně, telefonicky, mailem), pro zákazníky nakupující u konkurence je tato služba placená!
 

ZPĚT

 Kupní smlouva  *   Reklamace  * Vrácení zboží  *  Storno  *  Poradenství  *  Návody  *  Servis  * Doprava a odběr  *  Slevy  *  Zaokrouhlování  * Ceny a poplatky  *  Objednávka * Reklamace oprav  *  Ostatni  *  Dily

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Náhradní díly:

Volně lze prodávat díly, které si může zákazník vyměnit sám, bez odborných znalostí a bez zásahu do nástroje, či zařízení. Pro objednání dílu je nutný jeho přesný popis, nejlépe však fotografie. Až na výjimky, nelze kupujícímu dodat žádné podklady pro objednání materiálu. Nejlepší je poslat nám foto vadného dílu. Může se stát, že k některým výrobkům není některý náhradní díl vůbec dodáván!
Jako prodejce  jsme vázáni dealerskými smluvními podmínkami a zásadně je neporušujeme! Nikomu nelze poskytovat žádné duševní vlastnictví, servisní dokumentace, rady, postupy, katalogy a ceníky náhradních dílů.

Prodej dílů, jejichž výměna vyžaduje odbornou kvalifikaci a nelze je měnit bez zásahu do nástroje, či zařízení Professional Audio:
Veškeré aktivní ani pasivní prvky nelze reklamovat, byly-li pájeny nebo došlo k deformaci jejich vývodů, u mechanických dílů nesmí být díl šroubován, ohýbán či jinak upravován. Vadný díl musí být vždy zaslán zpět v nepoškozeném originálním obalu, včetně všech číselných kódů.
Všechny díly je nutné velmi dobře zkontrolovat, reklamaci je nutné uplatnit nejpozději do 1 týdne od odeslání zásilky od nás!!!
V žádném případě nelze vracet objednané konstrukční prvky, čili desky plošných spojů, reproduktory, transformátory, nosné díly, kryty a podobné díly.
Nepřebíráme žádnou odpovědnost za chybnou lokalizaci závady a následně kupujícím chybně objednaný díl. Chybně objednaný materiál tedy nelze vracet ani měnit za jiný.
Taktéž nepřebíráme jakoukoliv odpovědnost za škody, způsobené chybnou instalací náhradního dílu, či chybným technologickým postupem při opravě.
Předmětem prodeje materiálu není poradenská činnost.

 ZPĚT

 Kupní smlouva  *   Reklamace  * Vrácení zboží  *  Storno  *  Poradenství  *  Návody  *  Servis  * Doprava a odběr  *  Slevy  *  Zaokrouhlování  * Ceny a poplatky  *  Objednávka * Reklamace oprav  *  Ostatni  *  Dily

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PODMÍNKY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ

I. Základní ustanovení

  1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Tymos servis s.r.o. IČ 03028828 se sídlem Budovatelů 93-94, Most 434 01 (dále jen: „správce“).
  2. Kontaktní údaje správce jsou

Adresa: Budovatelů 93-94, Most 43401

Email: hudebniny@tymos.cz

Telefon: +420 605241271
 

  1. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
  2. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

II. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

  1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
  2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

III. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

  1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
  • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
  • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
  • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.
  1. Účelem zpracování osobních údajů je
  • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
  • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.
  1. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. S takovým zpracováním jste poskytl/a svůj výslovný souhlas.

IV. Doba uchovávání údajů

  1. Správce uchovává osobní údaje
  • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
  • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 15 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
  1. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

V. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

  1. Příjemci osobních údajů jsou osoby
  • podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
  • zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,
  • zajišťující marketingové služby.
  1. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.
  2. Provozované služby, zajišťující marketingové a podpůrné služby
  • Google analytics - zaznamenává cookie a použití webu
  • Google Adwords - zaznamenává cookie a použití webu
  • Google nákupy - žádost o recenzi, zaznamenává email pokud odsouhlasíte v procesu objednávky
  • Heureka - zaznamenává konverze nákupu a email pro službu "Ověřeno zákazníky"
  • Zboží.cz - zaznamenává konverze nákupu a email
  • Sklik - zaznamenává cookie, použití webu, konverze nákupu

VI. Vaše práva

  1. Za podmínek stanovených v GDPR máte
  • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
  • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
  • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
  • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
  • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
  • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek. Odvolat souhlas můžete kdykoli ve svém vlastním účtu zákazníka.
  1. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů

  1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
  2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména zabezpečeného / šifrovaného přístupu na web, šifrování hesel zákazníků v databázi, pravidelných aktualizací systému, pravidelné zálohy systému.
  3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

VIII. Závěrečná ustanovení

  1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám může zaslat novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 03.5.2018.

 

ZPĚT

 Kupní smlouva  *   Reklamace  * Vrácení zboží  *  Storno  *  Poradenství  *  Návody  *  Servis  * Doprava a odběr  *  Slevy  *  Zaokrouhlování  * Ceny a poplatky  *  Objednávka * Reklamace oprav  *  Ostatni  *  Dily

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VŠECHNA DALŠÍ UJEDNÁNÍ NEVYPSANÁ V TĚCHTO BODECH SE ŘÍDÍ LEGISLATIVOU ČR.

1.        DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

1.1.      Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

1.2.      Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

1.3.      K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná

Česká obchodní inspekce
Inspektorát pro kraj Ústecký a Liberecký
Prokopa Diviše 1386/6
400 01 Ústí nad Labem

IČ: 000 20 869

internetová adresa: http://www.coi.cz.

1.4.      Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

1.5.      Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

 

VŠECHNA DALŠÍ UJEDNÁNÍ NEVYPSANÁ V TĚCHTO BODECH SE ŘÍDÍ LEGISLATIVOU ČR.

Pokud Ván nestačí identifikační údaje o naší firmě uvedené na webu, rádi Vám zašleme kopie zřizovacích listin. - napište nám

Přejeme Vám příjemné nakupování.

 

ZPĚT

 Kupní smlouva  *   Reklamace  * Vrácení zboží  *  Storno  *  Poradenství  *  Návody  *  Servis  * Doprava a odběr  *  Slevy  *  Zaokrouhlování  * Ceny a poplatky  *  Objednávka * Reklamace oprav  *  Ostatni  *  Dily

zpět
Copyright © 2024 TYMOS. Powered by Zen Cart